مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» يادگار‌هاي «فرهاد» از اول تير ماه در موزه سينما

 

روابط عمومي موزه سينما صبح امروز خبر نگهداري يادگار‌هاي فرهاد مهران شامل سازها، دست نوشته‌ها و ... اين هنرمند را در يكي از غرفه‌هاي موزه سينما منتشر كرد.

اين در حالي است كه هنوز هم با گذشت هشت سال و چند ماه از درگذشت اين خواننده، صدا و سيما بدون اخذ رضايت از ورثه‌ي نامبرده ( همسر و خواهر او) صدا و موسيقي‌هاي مربوط به آواز و ترانه‌هاي اين هنرمند را از راديو و تلويزيون و كانال‌هاي مختلف پخش و حتي از موسيقي ترانه‌هاي او در بعضي از برنامه‌ها كه شايد افراد ديگر هم براي صدا و سيما تهيه كرده باشند، استفاده مي‌كنند و اين موضوع همچنان مورد اعتراض ورثه‌ي آن مرحوم است.»

صالح نيكبخت ـ وكيل خانواده‌ي فرهاد سال گذشته در آستانه هشتمين سالروز درگذشت اين هنرمند نامي به ايسنا توضيح داده بود:« متأسفانه علي‌رغم اينكه در سال گذشته اقداماتي از طرف خانواده‌ي فرهاد با وكالت من صورت گرفت تا حقوق مادي و معنوي اين خواننده‌ي معروف تامين شود، تا كنون صدا و سيما اين حقوق را پرداخت نكرده و علي‌رغم اعتراض خانواده‌ي «فرهاد» به انتشار موسيقي و صداي او به اين كار ادامه داده است. به همين جهت اعتراض اين خانواده به جاي خود باقي است و همچنان بحث درباره‌ي اينكه صداوسيما يك نهاد فرهنگي و آموزشي است و خانواده نخواستند از طريق مراجع قضايي اقدام كنند نيز وجود دارد.

در نهايت طبق آخرين صحبت‌هايي كه با همسر ايشان داشتم، مقرر شد به زودي مجددا به صدا و سيما به صورت رسمي اين موضوع را اعلام كنيم، چنانچه همچنان به پخش صدا و موسيقي ترانه‌هاي فرهاد ادامه دهند، از طريق قانوني اقدام كنيم.»

نيكبخت همچنين درباره‌ي روند برگزاري جايزه‌ي «فرهاد» نيز به ايسنا، گفته بود: «از سال گذشته، كسي كه قرار بود اين جايزه را برگزار كند و متولي اين كار شود و موسسه‌اي به نام «خانه‌ي فرهاد» از طرف مراجع قضايي به ترتيب از انجام اين كار عزل و موسسه نيز به حكم دادگاه منحل شده است.

خانواده‌ي فرهاد در نظر دارند با توجه به شرايط فعلي در كشور، خود به نحو مقتضي و با هماهنگي با خوانندگان، موسيقي‌دانان، شاعران، نويسندگان و طرفداران فرهاد نسبت به برگزاري اين جشنواره در شرايط مساعد اقدام نمايند.»

بر اساس اين گزارش ،علاقه‌مندان براي ديدن اين آثار مي‌توانند از اول تيرماه هر روز بجز تعطيلات از ساعت 9 صبح تا 18 به موزه سينما مراجعه كنند.

موزه در روزهاي عزاداري رسمي تعطيل است و ساعت كار آن در روزهاي تعطيل نيز از ساعت 14 تا 18 خواهد بود.

 

 

ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:فرهاد مهراد, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب